Ger bort lite grejer

Förra året hittade jag en sida som endast skrev om saker som är gratis. Jag började att följa denna sida med stort intresse och nu är jag fast i saker som är gratis! Nu under julen och innan med för den delen har man kunnat läsa i tidningen och på tv har de visat om många som har det svårt att få pengarna att räcka till hela månaden ut. Jag jagar inte gratisprylar för att jag "måste" utan mer för att det är en kul grej. Jag fick även upp ögonen för blocket.se och tradera.com förra året som är bra forum för att köp/sälja saker på. Varför köpa nytt när man både kan spara pengar och på miljön? Jag är väldligt kräsen på skicket på sakerna som jag lägger ut till försäljning. Här hemma finns det några barnplagg som jag ej vill lägga ut på tradera men tycker att det är synd att slänga dem. Visst kan man skänka dem till Rödakorset eller Myrorna eller något annat välgörande ändamål men då får man ju inte reda på hur det har gått, om mottagaren reagerar mm, så därför tänker jag GE BORT lite grejer här i bloggen, en del HELT GRATIS och en del MOT PORTO. Jag kommer lite nu och då att lägga upp grejer som jag helt enkelt ger bort i hopp om att det kan glädja någon annan då det har gjort sitt i vårt hem.

/MvH Mylillo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0